poniedziałek, 10 listopada 2014

Pierwszy post

Od czego by tu zacząć... Nie jest to mój pierwszy blog, aczkolwiek jest, czy raczej będzie, pierwszym "poważnym" blogiem. Mam na imię Ula, mam 15 lat (w styczniu będzie 16). Blog będzie pokazywał moją twórczość, więc należałoby coś o tym wspomnieć. Zaczęłam rysować na przełomie marca i kwietnia tego roku. Głównie zajmuję się portretami, fotorealizmem, gdyż z trudnością przychodzi mi rysownie z wyobraźni. Czasami, ale rzadko również maluję. Wydaje mi się, że w ciągu ponad pół roku zrobiłam pewne postępy i mam nadzieję, że nadal stale będę się doskonalić. Na blogu publikować będę moje prace, te nowsze prawdopodobnie będę też wstawiać "krok po kroku" czy "making of" jak kto woli. Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje rysunki i nie tylko. :)


1 komentarz:

  1. Mimo ze widziałam twoje prace na żywo nie moge się doczekać aż wstawisz krok po kroku ^^

    OdpowiedzUsuń