środa, 26 listopada 2014

#1 - Mike Shinoda

Postanowiłam, że pokazywać będę rysunki po kolei, aby było widać postępy. Czasami posty mogą być przeplatane etapami tworzenia rysunków, które obecnie rysuję (więcej info później ;)). 

Mój pierwszy rysunek "na poważnie". Przedstawia lidera mojego ulubionego zespołu - Linkin Park, czyli Mike'a Shinodę. Teraz, kiedy na to patrzę to... szkoda gadać, nie podoba mi się, bo teraz moje umiejętności są większe, ale czego wymagać od pierwszego portretu? Włosy patrząc z perspektywy czasu, wyszły bardzo źle. Usta niestety też. Od początku najbardziej byłam zadowolona z koszuli. Jak widać na skanie, rysunek skończyłam 18 kwietnia. Zajęło mi to kilkanaście godzin, nie pamiętam już dokładnie. Oczywiście skan nie oddaje tego, jak rysunek wygląda w rzeczywistości, a jest to trochę lepiej niż zeskanowane. Co o tym sądzicie? Biorąc pod uwagę, że to mój pierwszy portret "na poważnie"? 

Rysowane ołówkami Koh-I-Noor Hardtmuth seria 1860 (B-5B), Steadtler (2H, HB, 6B).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz